Praca: Instruktor higieny
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Instruktor higieny
Miejsce pracy: Oświęcim
Numer: StPr/teja/25/0697
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie czynności biurowych w Sekcji Nadzoru Higieny Żywności i Zywienia:- zapoznanie sie instrukcją kancelaryjną;- zapoznanie się z systemem jakości wprowadzonym, w tym z procedurami ogólnymi oraz procedurami kontroli dot. Sekcji Nadzoru Higieny Żywności i Żywienia;- zapoznanie się z podstawami prawnymi, którymi kieruje się Sekcja Nadzoru Higieny podczas sprawowania nadzoru sanitarnego;- zapoznanie się z podstawami prawnymi dot.prowadzonych postępowań w zakresie urzędowej kontroli żywności;- kompletowanie dokumentacji dot. zakładów pracy będących pod nadzorem Sekcji Nadzoru Higieny Żywności i Żywienia;- kompletowanie dokumentacji do archiwum;- aktualizacja rejestrów obiektów znajdujacych sie pod nadzorem Sekcji;- wypisywanie upoważnień;- uzupelnianie rejestrów kontroli, rekontroli, rejestrów protokołów;- wpisywanie decyzji do rejestrów decyzji;- wstępne przygotowanie zawiadomień o wszczęciu postępowania administracyjnego, projektów decyzji merytorycznych i decyzji płatniczych;- przygotowanie pobranych próbek do wysyłki do laboratorium wykonującego badania;- obsługa programów informatycznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe - mgr technologii żywności i żywienia, mgr zdrowia publicznego, mgr dietetyki, mgr biologii i pokrewne lub licencjat z wyżej wymienionych;znajomość i obsługa MS Word;odpowiedzialność, zorganizowanie, komunikatywność, dyspozycyjność, systematyczność
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Oświęcim
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Zobacz podobne oferty
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
- Miejsce pracy: małopolskie / Oświęcim
- Opublikowano: 2025-07-16
- zapoznanie się z przepisami;- zapoznanie sie z procedurami poboru prób kosmetyków do badań;- zapoznanie się systemem Ewidencji Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz elektronicznym systemem zarządzania...