Praca: Pracownik regionalnego działu wsparcia klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: dokładność, systematyczność, cierpliwość, praca w zespole,komunikatywność
Wymagania inne:
wysoka zdolność do coachingu, edukacji i pozytywnego wpływania na członków, doskonałe umiejętności interpersonalne, umiejętność wniesienia pozytywnego wkładu do zespołu, klientów wewnętrznych i członków, szybkiego uczenia się z doświadczeniem w zarządzaniu zmianą,
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 250 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Oświęcim
- Opublikowano: 2024-09-06
Co czeka Ciebie u nas: Duże wsparcie na początek pracy. Zgrany zespół młodych, energicznych i zdolnych ludzi, którzy są wsparciem w realizacji zadań. Szkolenia, warsztaty, podnoszące kwalifikacje zawodowe. Atrakcyjny...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, al. Gen. T. Bora Komorowskiego 25B
- Opublikowano: 2024-09-05
Dołącz do nas jeśli: znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (30% pacjentów). masz doświadczenie w koordynowaniu zadań i grafików. posiadasz umiejętności sprzedażowe. dobrze znasz MS Office (Word, Excel,...
- Miejsce pracy: małopolskie / Bochnia
- Opublikowano: 2024-09-04
Opis stanowiska: Pełna opieka nad klientem (przyjmowanie zleceń, weryfikacja zleceń, sporządzanie sprawozdań, fakturowanie zamówień, weryfikacja poprawności danych w złożonym zleceniu, opieka reklamacyjna, opieka...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-09-04
Opis stanowiska: Pełna opieka nad klientem (przyjmowanie zleceń, weryfikacja zleceń, sporządzanie sprawozdań, fakturowanie zamówień, weryfikacja poprawności danych w złożonym zleceniu, opieka reklamacyjna, opieka...