Praca: Specjalista ds. zarządzania jakością w badaniach klinicznych
Ogłoszenie numer: 10416111, z dnia 2025-11-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. zarządzania jakością w badaniach klinicznych
Miejsce pracy: Kraków, Śródmieście
Opis stanowiska
- Nadzór nad zgodnością badań klinicznych z ICH-GCP i przepisami.
- Tworzenie i utrzymanie dokumentacji proceduralnej i instrukcji.
- Kontrola jakości procesów badawczych.
- Opracowanie i koordynacja rocznych planów szkoleń.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe.
- Aktualny certyfikat GCP.
- Angielski na poziomie średniozaawansowanym.
- Bardzo dobra znajomość ICH-GCP i regulacji badań klinicznych.
- Umiejętność kontroli jakości.
- Sprawne tworzenie dokumentacji.
Oferujemy
- Umowa o pracę, pełny etat.
- Stałe godziny pon-pt.
- Rozwój kompetencji.
- Świadczenia socjalne.
- Dodatkowe ubezpieczenie.
- Wsparcie zespołu.
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Śródmieście
- Opublikowano: dzisiaj
Tworzenie dokumentów medycznych: raportów z badań klinicznych, protokołów, raportów bezpieczeństwa, broszur badacza, analiz ryzyka/korzyści, streszczeń danych. Opracowanie treści zgodnie z regulacjami i ICH GCP....
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Śródmieście
- Opublikowano: dzisiaj
Przygotowywanie dokumentacji projektowej i wniosków o finansowanie badań niekomercyjnych. Tworzenie i aktualizacja dokumentacji badań klinicznych (protokół, instrukcje, plany zarządzania, SOP). Współpraca z dostawcami...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Śródmieście
- Opublikowano: dzisiaj
Udział w projektowaniu badań klinicznych i przygotowaniu planów analiz statystycznych. Wyznaczanie wielkości próby i metoda randomizacji. Dobór metod analizy dla punktów końcowych. Wykonywanie analiz statystycznych i...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Śródmieście
- Opublikowano: 2025-11-10
w projekcie: „Utworzenie innowacyjnego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w NIO-PIB Kraków (inno-CWBK NIO-PIB KRK)” w ramach Działania 4.2. Rozwój sieci Centrów Wsparcia Badań Klinicznych z Rządowego Planu Rozwoju...
