skip to Main Content

Praca: Pracownik biurowy


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2382
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie i ekspediowanie korespondencji, dołączanie potwierdzeń zwrotnych, dołączanie pism, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie kserokopii dokumentów, wykonywanie czynności zleconych przez Przewodniczącego i Kierownika Wydziału.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługiwania urządzeń biurowych


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  • Pomoc przy archiwizacji dokumentów z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, ułożenie akt wewnątrz teczek w kolejności spisu spraw, usunięcie z dokumentacji części metalowych i plastikowych ( np:...

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  • Wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: mile widziane prawnicze Uprawnienia: podstawowa znajomość Word i Excel Uprawnienia: dobra obsługa komputera...

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  • Przyjmowanie wniosków o nabycie obywatelstwa polskiego, przyjmowanie wniosków o potwierdzenie posiadania obywatelstwa, obsługa archiwum akt postępowania. Reszta informacji w załączniku. Wymagania konieczne: Zawód:...

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  • Obsługa sekretariatu.Obsługa kancelaryjna.Prowadzenie terminarza spotkań.Udzielanie informacji klientom Urzędu w zakresie m.in. organizacji Urzędu. Redagowanie pism.Wsparcie bieżącej pracy Wydziału oraz Dyrekcji....