Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim
Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim;
- Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną;
- Dbałość o wysoki standard obsługi klienta;
- Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
- Bardzo dobra znajomość języka holenderskiego (min. poziom B2);
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
- Komunikatywność i wysokie umiejętności interpersonalne;
- Dobra znajomość obsługi komputera.
- Umowę o pracę na pełny etat;
- Pracę w przyjaznej atmosferze, w zespole zawsze chętnym do pomocy;
- Pakiet benefitów pracowniczych;
- Możliwości awansu, rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- Pracę w komfortowym biurze.
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: wczoraj
Location: full remote Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-05-03
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3...
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: 2024-05-03
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides...
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: 2024-05-03
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed;...