skip to Main Content

Praca: Specjalista ds. obsługi klienta


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2320
OBOWIĄZKI:
Zarządzanie zamówieniami klientów. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów. Współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji. Ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży. Odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom.Godziny pracy: 14.00 23.00 (w tym 1 godz. niepłatnej przerwy).Miejsce wykonywania pracy: Kraków oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę + praca zdalna.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: dowolny
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Umiejętności: umiejętność myślenia analitycznego, znajomość MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook, SharePoint) na poziomie minimum średniozaawansowanym, podstawowa znajomość systemu SAP, znajomość języka angielskiego biznesowego na poziomie zaawansowanym potwierdzona certyfikatem, umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy, umiejętność radzenia sobie pod presją czasu i du|ej ilości zadań, umiejętności komunikacyjne (etykieta/wysoka kultura osobista w rozmowach telefonicznych).

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Armatis Polska Sp. z o. o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, ul. W. Sławka
  • Opublikowano: wczoraj

  • Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw,...

Firma: Armatis Polska Sp. z o. o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  • Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw,...

Firma: Foundever
  • Miejsce pracy: małopolskie /
  • Opublikowano: 2024-04-29

  • Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów...

Firma: ManpowerGroup
  • Miejsce pracy: małopolskie / Zabierzów
  • Opublikowano: 2024-04-29

  • Job Tasks A main point of contact for all customer Manage/co-ordinate the order process Prepare & produce professional quotations Manage/co-ordinate the order process from start to finish in close conjunction with the Central...