Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim
Praca zdalna
Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze.
Do twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych;
- Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem polskim (C1) I znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (A2);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą empatyczną i dokładną
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
Kilka ważnych informacji:
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie;
- Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8:00-18:00 (8h dziennie);
- praca zdalna (home office).
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: dzisiaj
Location: full remote Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
Zadania: Codzienna obsługa klientów – telefoniczna oraz mailowa Terminowe odpowiadanie na zapytania i prośby klienta Weryfikacja obiegu dokumentów Współpraca z innymi działami w zakresie realizowania potrzeb klientów...
- Miejsce pracy: małopolskie / Zator
- Opublikowano: wczoraj
pozyskiwanie klientów francuskojęzycznych, podtrzymywanie współpracy z obecnymi klientami francuskojęzycznymi Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Język: francuski, w mowie - C2 - biegły, w...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
Obsługa klienta, bepośrednio i przez telefon. Wymagania konieczne: Zawód: Pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych) Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...