skip to Main Content

Praca: 1st Line Support Specialist


ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.
1st Line Support Specialist


Aktualnie rozpoczynamy rekrutację na na stanowisko 1st Line Support. 

Stawka: 300-600zł netto + VAT / dzień B2B (w zależności od umiejętności i doświadczenia)
Lokalizacja: Praca 100% zdalna 
Godziny pracy: Pon–Pt 6:00–23:00 czasu PL (klient jest elastyczny i chce dostosować się do możliwości kandydatów)

Klientem jest firma z branży finansowej, która wspiera użytkowników bond marketów, umożliwiając im handel, agregację danych i podgląd sytuacji na bieżąco oraz w ujęciu historycznym.*

Kogo poszukujemy?


Osobę potrafiącą telefonicznie przyjąć zgłoszenie problemu w sposób profesjonalny, nakierować na rozwiązanie, a gdy to niemożliwe od razu, potrafi problem sklasyfikować i wrzucić odpowiedni ticket w system. Następnie ta sama osoba przechodzi z roli 1 linii supportu w rolę OPSa.
Kompetencje OPS: zarządzanie infrastrukturą, całościowe spojrzenie na platformę i rozwiązania po stronie klienta. Znajomość AWSa, Azure, K8s Terraform etc. 
Istotna jest również znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2). 

*Z uwagi na dostęp do wrażliwych danych wymagane jest zaświadczenie o niekaralności. 

Dlaczego warto z nami pracować?
  • Solid Foundations
  • Ambitious Projects
  • Individual approach and friendly atmosphere
  • Famous Brands
  • Inspiring Leaders
  • Flexibility
  • Extra Benefits
  • Referral System


Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Solid Foundations
  • Ambitious Projects
  • Individual approach and friendly atmosphere
  • Famous Brands
  • Inspiring Leaders
  • Flexibility
  • Extra Benefits
  • Referral System
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Objectivity Sp. z o.o.
  • Miejsce pracy: małopolskie /
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Division of working time: 50% customer support 50% work with system Our technologies & tools: Jira, ServiceNow Grafana, Zabbix Confluence, SharePoint MSSQL, Oracle Must have skills : Excellent English Communication skills Team...

Firma: Avenga
  • Miejsce pracy: małopolskie /
  • Opublikowano: wczoraj

  • Provide operational support for remote patient monitoring solutions in studies, including by being a point of contact for support requests by physicians and study coordinators Develop translation, logistics, support and related...

Firma: HCL Poland Sp. z o.o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2021-07-31

  • Tasks: As a Technical Support Agent with HCL Technologies , you will perform a support role for the French-speaking customers on helpdesk queries, equipment configuration, back up maintenance, software...

Firma: Luxoft
  • Miejsce pracy: małopolskie / Remote Poland
  • Opublikowano: 2021-07-29

  • Application deployment working with the vendor and internal business stakeholders to deploy the application. Release management: Managing the periodic deployment. Incident management: Managing the daily incidents Requirements...