Praca: Analityk / Analityczka danych HR
- Analiza i raportowanie danych HR do wspierania decyzji w firmie,
- Projektowanie narzędzi raportowych i automatyzacja procesów HR,
- Monitorowanie i analiza wskaźników HR,
- Wsparcie finansowe HR: budżetowanie i prognozowanie kosztów,
- Współpraca z innymi zespołami HR oraz liderami biznesowymi.
- Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności,
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Zaawansowana znajomość Excela (Power Query, Power Pivot),
- Znajomość MS SQL i DAX,
- Mile widziana znajomość systemu TETA,
- Znajomość angielskiego, min. poziom B2,
- Doświadczenie w obsłudze danych wrażliwych i zasady ich ochrony.
- Umowę o pracę,
- Pracę w hybrydowym systemie (4 dni zdalnie, 1 dzień w biurze),
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny, benefity, grupowe ubezpieczenie NNW, dostęp do platformy benefitowej.
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
Weryfikacja treści online pod kątem dokładności i jakości Logiczne i sensowne wyodrębnianie treści z URL Tworzenie, weryfikacja i optymalizacja tekstów reklamowych Wprowadzanie zmian zgodnie z wytycznymi jakości...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-08-21
Standard hours HYBRID WORK, CRACOW What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-08-20
Work model: Hybrid; Krakow, Poland At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses, helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-07-24
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - wiodącej na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej. Zakres realizowanych zdań: pozyskiwanie i przetwarzanie...