Praca: Analityk ds. zarządzania danymi
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: portugalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych (Microsoft Office)
Uprawnienia: pozytywne nastawienie, chęć do pracy w zespole
Uprawnienia: odpowiedzialność i profesjonalizm w działaniu
Wymagania inne:
Silne logiczne myślenie, analityczne, badawcze, rozpozn./rozwiązyw. problemów, obsł. Excel średniozaawansowana, praca w syst. korporacyjnych, doskonała obsługa klienta, interpersonalne, komunikacja jasna, zwięzła, uprzejma w różnych kulturach i poziomach, znajomość Oracle, terminowość.
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 616 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-02-14
Area of responsibility: Manage and overview Material Master Data processes in the SAP environment. Support Team Leader in monitoring and managing workload to ensure delivery of services within agreed SLA’s and according to...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-02-13
Współpraca z zarządzaniem produktami, integrując zadania danych z działaniami operacyjnymi. Definicja i zarządzanie procesami zarządzania incydentami i problemami na poziomach L1-L2. Zarządzanie problemami od...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-02-13
Projektowanie i utrzymywanie potoków danych, zapewniające płynności przepływu informacji. Wykonywanie procesów ETL dla wsparcia integracji danych. Analiza potrzeb biznesowych dotyczących wymiany danych. Współpraca w...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-02-13
Zapewnienie wsparcia technicznego i zarządzania problemami dla zespołów LATAM, NA, EMEA i szerokiej społeczności finansowej. Wsparcie w projektowaniu, budowie, testowaniu, szkoleniach i implementacji systemów finansowych...