Praca: Archiwista
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie jednozmianowym, stanowisko pracy wyposażone w telefon i drukarkę. Praca przy komputerze - powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w środowisku biurowym przy oświetleniu dziennym i sztucznym.
Wejście do budynku KPP w Chrzanowie przy u. Jordana 7 jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych znajduje się na II piętrze - w budynku jest widna. Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.
Zakres zadań
- przyjmowanie dokumentacji do składnicy akt
- udostępnianie zasobów składnicy akt upoważnionym osobom zgodnie z zasadami archiwizacji oraz na zasadach określonych w ustawie o ochronie informacji niejawnych
- bieżące brakowanie dokumentów zgodnie z przepisami
- zabezpieczenie przed zniszczeniem i konserwacja zasobów składnicy akt
- opracowywanie sprawozdań z zakresu archiwizacji
- prowadzenie okresowych kontroli w zakresie postępowania pracowników składnic akt z dokumentami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną znajdującymi się w składnicach akt podległych komisariatów Policji
- prowadzenie okresowych kontroli stanu dokumentacji archiwalnej oraz dokumentacji niearchiwalnej znajdujących się w składnicach akt podległych komisariatów Policji
- utrzymywanie współpracy z Archiwum Wydziału Bezpieczeństwa Informacji Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
- Znajomość i interpretacja przepisów związanych z prowadzeniem składnicy akt w jednostkach organizacyjnych Policji.
- Znajomość obsługi komputera. Systematyczność i rzetelność. Umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne"
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
- Opublikowano: wczoraj
ArchiwistaGromadzenie, ewidencjonowanie, przechowywanie, zabezpieczanie, udostępnianie i brakowanie dokumentacji w archiwum zakładowym. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne Uprawnienia:...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-11-01
Porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym – przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie i udostępnianie akt Wyznaczanie dokumentacji do...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-10-30
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat Twoje zadania: porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym - przyjmowanie, opracowywanie,...
