skip to Main Content

Praca: Assistant to General Manager - Asystent / Asystentka Dyrektora


Mercure Kraków Stare Miasto

Assistant to General Manager - Asystent / Asystentka Dyrektora
Kraków
Co będzie Twoją misją?

W swojej codziennej pracy połączysz doświadczenie, wiedzę i zaangażowanie, aby wspierać Dyrektora Generalnego oraz pracowników pionu administracji w zadaniach menedżerskich i ekonomicznych w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów. Będziesz odpowiedzialny/a za przygotowywanie niezbędnych raportów, zestawień, analiz biznesowych i prezentacji, a także za prowadzenie efektywnej komunikacji pomiędzy Dyrektorem Generalnym a zespołem Liderów departamentów. Do Twoich zadań będzie również należało prowadzenie kalendarza Dyrektora Generalnego, organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, a także dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami. Koordynowanie kluczowych projektów z zakresu administracji, marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu będzie ważnym elementem Twojej pracy.

Czego oczekujemy?
  • zamiłowania i pasji do hotelarstwa
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży hotelarskiej
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i polskiego
  • profesjonalizmu w realizacji zadań, samodyscypliny i zaangażowania
  • umiejętności koordynacji wielu projektów jednocześnie, priorytetyzacji i pracy pod presją czasu
  • smykałki do efektywnego analizowania danych ekonomicznych
  • umiejętności swobodnego redagowania pism i komunikatów
  • praktycznej wiedzy z zakresu obsługi profili biznesowych w mediach społecznościowych
  • nienagannej prezencji i wysokiej kultury osobistej
  • rozumienia specyfiki usług premium
Jak my zadbamy o Ciebie?
  • zapewnimy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w gronie profesjonalistów we flagowym hotelu marki Mercure, położonym w pierwszorzędnej lokalizacji w samym centrum Krakowa
  • będziemy Cię wspierać w dalszym rozwoju poprzez szkolenia i projekty  
  • otrzymasz pakiet benefitów takich jak zniżki w hotelach i restauracjach sieci Accor na całym świecie, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie, bezpłatne posiłki w czasie pracy, wspólne wyjścia integracyjne i celebracje uroczystości, konkursy pracownicze, dofinansowanie wypoczynku i dodatkowe świadczenia socjalne
Dlaczego warto pracować z nami?
Accor to światowy lider hotelarstwa z ponad 5100 hotelami w 110 krajach pod 39 markami w segmentach Lux, Premium, Midscale & Eco. Na pewno znasz takie marki jak: ibis, Novotel, Mercure, Sofitel.

Co nas wyróżnia? Możesz znaleźć pracę i markę, które najbardziej pasują do Twojej osobowości. Jesteśmy otwarci i witamy Cię takim, jakim jesteś. Wspieramy rozwój i naukę każdego dnia, dbając o to, aby praca nadawała cel Twojemu życiu, tak abyś w trakcie swojej podróży z nami mógł odkrywać nieograniczone możliwości Accor.

Dołączając do hoteli Accor, każdy rozdział Twojej historii może zostać napisany przez Ciebie, a my razem możemy kreować gościnność jutra. Odkryj życie, które czeka na ciebie w Accor - APLIKUJ!

Do what you love. Care for the world. Dare to challenge the status quo!

#BELIMITLESS
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Olkusz
  • Opublikowano: 2024-04-07

  • zgodny ze stanowiskiem Wymagania inne: Wymagane wykształcenie średnie.