skip to Main Content

Praca: Asystent / Asystentka Zarządu


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu
  • Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, prezentacji oraz raportów na potrzeby Zarządu
  • Prowadzenie korespondencji biznesowej
  • Dbanie o dyskrecję i ochronę poufnych informacji
  • Wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach administracyjno-biurowych
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • Wysokiej zdolności organizacyjnej
  • Doskonałych umiejętności komunikacyjnych, zarówno pisemnych, jak i ustnych,
  • Znajomości języka angielskiego
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pakiet benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, etc.)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: PwC
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-04-24

  • Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych,...