skip to Main Content

Praca: Asystent do spraw księgowości


Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Bobowa
Numer: StPr/25/0739
OBOWIĄZKI:
dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów księgowo - płacowych; zgodnie z polityką rachunkowości; wprowadzanie danych do programu księgowego - Program Finanse oraz płacowy - Program Płace; dekretowanie dokumentów księgowych; segregacja i archiwizacja dokumentów księgowych zgodnie z wprowadzoną instrukcją kancelaryjną; pomoc przy naliczaniu wynagrodzeń; prace w komisji inwentaryzacyjnej
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe ekonomiczne; osoba chętna do pracy, uczciwa

Miejsce pracy:

Bobowa


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Sądecki Urząd Pracy
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
  • Opublikowano: 2025-10-11

  • - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,- przygotowywanie dokumentów do zapłaty,- wprowadzanie danych do systemu,- obsługa urządzeń biurowych,- przygotowywanie korespondencji firmowej.Oferta stażu...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
  • Opublikowano: 2025-09-30

  • 1.Segregacja dokumentów księgowych2.Wprowadzanie do systemu ewidencji dokumentów księgowych:a) Rejestr zakupub) Rejestr sprzedażyc) Rejestr bankówd) Rejestr kasye) Rejestr pozostałych dokumentów3. Księgowanie...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
  • Miejsce pracy: małopolskie / Bobowa
  • Opublikowano: 2025-09-27

  • dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów księgowo - płacowych; zgodnie z polityką rachunkowości; wprowadzanie danych do programu księgowego - Program Finanse oraz płacowy - Program Płace; dekretowanie...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
  • Miejsce pracy: małopolskie / Biecz
  • Opublikowano: 2025-09-25

  • segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; pomoc w w sprawdzaniu zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianiu sald; pomoc przy sprawdzaniu dokumentów pod względem formalno - rachunkowym; sporządzanie wewnętrznych...