skip to Main Content

Praca: Asystent ds. księgowości


Sądecki Urząd Pracy
Asystent ds. księgowości
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/0523
OBOWIĄZKI:
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,- przygotowywanie dokumentów do zapłaty,- wprowadzanie danych do systemu,- obsługa urządzeń biurowych,- przygotowywanie korespondencji firmowej.Oferta stażu realizowana ze środków Algorytmu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: Dokładność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Sądecki Urząd Pracy

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
  • Miejsce pracy: małopolskie / Bobowa
  • Opublikowano: 2025-10-12

  • dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów księgowo - płacowych; zgodnie z polityką rachunkowości; wprowadzanie danych do programu księgowego - Program Finanse oraz płacowy - Program Płace; dekretowanie...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
  • Opublikowano: 2025-09-30

  • 1.Segregacja dokumentów księgowych2.Wprowadzanie do systemu ewidencji dokumentów księgowych:a) Rejestr zakupub) Rejestr sprzedażyc) Rejestr bankówd) Rejestr kasye) Rejestr pozostałych dokumentów3. Księgowanie...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
  • Miejsce pracy: małopolskie / Bobowa
  • Opublikowano: 2025-09-27

  • dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów księgowo - płacowych; zgodnie z polityką rachunkowości; wprowadzanie danych do programu księgowego - Program Finanse oraz płacowy - Program Płace; dekretowanie...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
  • Miejsce pracy: małopolskie / Biecz
  • Opublikowano: 2025-09-25

  • segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; pomoc w w sprawdzaniu zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianiu sald; pomoc przy sprawdzaniu dokumentów pod względem formalno - rachunkowym; sporządzanie wewnętrznych...