skip to Main Content

Praca: Back Office Specialist with Danish language


Back Office Specialist with Danish language
Location:Kraków

With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the worlds biggest brands—and we have fun doing it. Now, were calling all you rule- breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it.

Come, transform with us.


Inviting applications for the role of a Back-Office Specialist with Danish language


Responsibilities
  • Back office operations support
  • Dividing tasks within the teams
  • Manage system stop and provide approval as per company guidelines
  • Answering customers questions and queries via email and chat mainly
  • Resolving problems
  • Communicate with vendors/ partners to solve their queries
Qualifications

Minimum qualifications

  • Very Good Danish skills, B2
  • Communicative level of English
  • Good MS Office (especially MS Excel) knowledge
  • Analytical thinking and ability to learn fast
  • Personal culture and ability to deal with the client properly
  • High motivation and willingness to learn
  • University graduate

Preferred Qualifications / Skills

  • Previous experience in Customer Care/ Office Work
  • Familiarity with SAP[Type text]
  • Back-Office Specialist with Danish Language
We offer
  • Attractive salary
  • Stable job offer – employment contract
  • Various trainings (initiating, soft skills)
  • Possibility of development
  • Benefits (Insurance, Luxmed, Multisport, additional vacation days, biking policy)
Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about-us/privacy-notice-for-employment-candidates.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: BENHAUER Sp. z o.o. Sp.K.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  •  Do Twoich obowiązków będzie należało:obsługa kadrowa pracowników (zarządzanie dokumentacją pracowniczą, rozliczanie delegacji etc.)zarządzanie systemem kontroli dostępu do firmywsparcie Zarządu spółki w...

Firma: LeasingTeam Professional
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2020-10-23

  • Przygotowywanie dokumentów administracyjnych;Sprawdzanie poprawności wypełnienia dokumentacjiKontakt z klientem w celu zapewnienia wszystkich niezbędnych informacji;Praca z dokumentacją w języku niemieckim bądź...

Firma: LeasingTeam Professional
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2020-10-23

  • Sporządzanie dokumentacji dot. przesyłek na podstawie podanych spisówWeryfikacja poprawności oraz kompletności przygotowanych dokumentów (w języku angielskim)Kontakt z klientem w celu doprecyzowania informacji (mailowy...

Firma: LeasingTeam Professional
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2020-10-21

  • Sporządzanie dokumentacji niezbędnej do wysyłki przesyłek celnych;Weryfikacja dokumentacji, co do ich poprawności i kompletności;Wprowadzanie danych do systemu;Raportowanie;Mailowy i telefoniczny kontakt z...

Back To Top