skip to Main Content

Praca: BI Administrator


ASTEK Poland is a rapidly growing local branch of the international ASTEK Group. We specialize in IT staff outsourcing and in the implementation of IT projects. We employ experienced specialists for the leaders of banking, insurance, telecommunications, high-tech, pharmacy, logistics in Poland and abroad..

ASTEK Polska to założony w 2007 roku oddział międzynarodowej Grupy ASTEK, specjalizujący się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Nasi Eksperci dostarczają innowacyjne rozwiązania, które przekładają się na wzrost efektywności biznesowej naszych Klientów.

ASTEK Polska przenosi na polski rynek sprawdzone rozwiązania z sektora IT, w oparciu o wieloletnie działanie Grupy ASTEK na arenie międzynarodowej. Dzięki zbieranemu od 1988 roku doświadczeniu z zakresu konsultingu IT oraz inżynierii oprogramowania zdobytemu w 13 krajach, jesteśmy ekspertami w outsourcingu IT.

Posiadamy bogate portfolio kompetencji technicznych oraz doskonale znamy specyfikę biznesu w różnych sektorach: bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji, logistyki i innych.

Zakres usług:

  • Outsourcing specjalistów IT
  • Team Leasing
  • Managed Service
  • Fixed Price

Biura ASTEK w Polsce: Gdańsk, Kraków, Katowice, Poznań, Warszawa (HQ), Wrocław.
Lokalizacje ASTEK na świecie: Australia, Belgia, Chiny, Dubaj, Francja, Kanada, Mauritius, Stany Zjednoczone Ameryki, Szwajcaria, Turcja, Wielka Brytania, Wietnam.

Stań się częścią międzynarodowej grupy specjalistów IT, liczącej ponad 3000 pracowników i aplikuj do nas.

BI Administrator
Location: Kraków

Projekt dotyczy budowy portalu raportowego łączącego narzędzia IBM Cognos i Tableau.


OBOWIĄZKI:
  • Wsparcie przy bieżącej eksploatacji systemu,
  • Reagowanie usterki
  • Nadawanie uprawnień
  • Tworzenie data sourceów, połączeń, pakietów
  • Optymalizacja procesów
  • Koncentracja na wydajności
  • Upgrade z 10 na 11
WYMAGANE:
  • Doświadczenie w administrowaniu narzędziem IBM Cognos przynajmniej od wersji 10. Świadomość różnic w wersji 11
  • Rozumienie uprawnień w Cognosie (uprawnienia, capabilities)
  • Znajomość podstaw tworzenia pakietów i raportów w Cognosie
  • Znajomość narzędzia Framework Manager
  • Znajomość podstaw administracji Windows Server
  • Mile widziane doświadczenie z instalacji Cognos na platformie Windows wraz z kerberyzacją.
  • Mile widziana znajomość SDK Cognosa.
  • Mile widziane doświadczenie w administracji systemu Tableau i TM1
OFERUJEMY:
  • Długoterminową współpracę
  • Dedykowanego opiekuna administracyjnego
  • Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności
  • Pakiet benefitów (prywatne ubezpieczenie medyczne, karta multisport)
Why you should work with us?
  • Solidne fundamenty
  • Ambitne projekty
  • Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
  • Znane marki
  • Inspirujący liderzy
  • Elastyczność
  • Dodatkowe korzyści
  • System poleceń
Why you should work with us?
  • Solidne fundamenty
  • Ambitne projekty
  • Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
  • Znane marki
  • Inspirujący liderzy
  • Elastyczność
  • Dodatkowe korzyści
  • System poleceń
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: TeamQuest
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2021-01-14

  • praca nad rozwojem systemu Tableau rekomendacje dotyczące projektu i funkcjonalności systemu Tableau implementacja nowych funkcjonalności analiza wymagań funkcjonalnych minimum roczne doświadczenie z Tableau dobra...

Firma: Maxima Europe Sp. z.o.o.
  • Miejsce pracy: małopolskie /
  • Opublikowano: 2020-12-23

  • Position description: Support business teams with reporting technical expertise in projects and business development activities. Support initiatives on using new data sources and data-driven approaches by creating Excel/PBI...