Praca: Client Service Delivery Administrator with Dutch
What the day will look like
- You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team,
- You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review the Dutch insurance market,
- You’ll be working on and preparing reports concerning the current insurance market and processing documentation related to the chosen policies.
- Up to 6 months of experience in a similar role is useful, but were much more interested in how quickly you can learn new skills,
- Good English and Dutch – at least B2+ (on the CEFR scale) because youll be using these languages every day when contacting others,
- Good Excel skills – at least at an intermediate level because its a key working tool for processing insurance data,
- Attention to details - you need to be able to keep track of lots of data and enjoy working at a fast pace,
- A Bachelors or Masters degree in Economic, Finance or Math would be useful, but equivalent experience is also acceptable.
Client Service Delivery Administrator in our Dutch Broking Team is a perfect opportunity if youre looking for an administrative, back-office position which at the same time will allow you to put to use your Dutch language skills. Youll be in direct communication with our colleagues from the Netherlands and youll be working on the local policies and documents in Dutch language. Also because of the growth otf this part of our operations you may have a chance to participate in building procedures and implementing innovations to drive our processes more efficiently.
How we support our colleagues
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-01-18
Zapewnienie szerokiego zakresu wsparcia organizacyjnego dla zespołu People & Culture (HR) i biznesu. Wykonywanie zadań związanych ze zmianą danych osobowych, kontrolą wynagrodzeń i płac oraz miesięcznym zamknięciem....
- Miejsce pracy: małopolskie / Kalwaria Zebrzydowska
- Opublikowano: 2025-01-14
Praca w sali zabaw. Obsługa kawiarni oraz klientów w sali zabaw. Opieka - nadzór nad dziećmi korzystającymi z trampolin oraz innych konstrukcji.Praca początkowo w ramach krótkoterminowej umowy zlecenie, a następnie...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
- Opublikowano: 2025-01-12
Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych doradztwo sprzętu elektronicznego przygotowywanie ofert cenowych utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami kontrola...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-01-12
About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of...