skip to Main Content

Praca: Compliance Advisor - język niemiecki/język włoski


Nasz Klient to globalna firma, notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

 Od 40 lat działa w branży odżywiania i zajmuje się sprzedażą suplementów diety zaspokajając różne potrzeby  żywieniowe swoich klientów w ponad 90 krajach. Jej misja skupia się na poprawie nawyków żywieniowych ludzi na całym świecie poprzez oferowanie smacznych i opracowanych naukowo produktów odżywczych mających na celu zapewnienie prawidłowo zbilansowanej diety. Angażuje się w wyznaczanie nowych wysokich standardów w branży w zakresie sprzedaży, marketingu, IT, rozwoju produktu czy obsługi klienta.

Compliance Advisor - język niemiecki/język włoski
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: CA-N/W-21

Opis Stanowiska:

  • zapewnienie pełnej zgodności ze wszystkimi procesami i procedurami firmy,
  • prowadzenie proaktywnych badań w celu zminimalizowania potencjalnych naruszeń związanych z działalnością biznesową dostawców w tym m.in. przegląd Internetu, mediów społecznościowych oraz tworzenie raportów z wynikami,
  • współpraca z dostawcami usług logistycznych, mierzenie i śledzenie ich wydajności, proponowanie działań naprawczych i upewnianie się, że zapewniony jest najwyższy poziom usług i spełnione są standardowe procedury operacyjne firmy,
  • utrzymanie pozytywnej komunikacji z innymi działami i klientami,
  • administrowanie i kontrola wszystkich dokumentów wymaganych zarówno przez wewnętrzne zasady i procedury, jak i przepisy krajowe,
  • wsparcie i udział w szkoleniach, wydarzeniach, projektach krajowych i regionalnych,
  • utrzymanie i aktualizacja wewnętrznej bazy danych z analizami oraz tworzenie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów o wynikach.

Wymagania:

  • biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego lub włoskiego, inne języki europejskie byłyby dodatkowym atutem,
  • wykształcenie wyższe (tytuł magistra będzie dodatkowym atutem),
  • doświadczenie w zakresie zgodności z przepisami,
  • silna orientacja na klienta oraz wyniki, jakość i terminowość,
  • zdolność komunikowania się na wszystkich poziomach i w różnych kulturach,
  • zdolności logiczne, analityczne i rozwiązywania problemów z umiejętnością dokładnego i precyzyjnego streszczania i prezentowania kluczowych informacji,
  • bardzo dobre umiejętności werbalne, pisemne i prezentacyjne będą dodatkowym atutem,
  • dobra znajomość programu Excel będzie dodatkowym atutem, 
  • mile widziane oświadczenie o podłożu dochodzeniowym lub prawnym.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w zgranym zespole nastawionym na rozwój,
  • niezbędne narzędzia pracy – laptop/komputer stacjonarny,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, premie i pakiet benefitów w tym: pakiet medyczny Luxmed VIP, karta Multisport, prywatne ubezpieczenie, imprezy rozrywkowe i wiele innych,
  • elastyczne godziny pracy,
  • unikalna szansa na rozwój zawodowy i osobisty w środowisku międzynarodowym,
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy i komfortowe środowisko pracy,
  • udział w ciekawych i wymagających projektach w strukturach globalnych,
  • możliwość rozwoju osobistego poprzez coaching, zajęcia z umiejętności miękkich oraz szkolenia,
  • szansa na podzielenie się swoimi pomysłami i ciągłe doskonalenie procesów w firmie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Motorola Solutions Systems Polska
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  • Company Overview At Motorola Solutions, we create technologies our customers refer to as their lifeline. Our technology platforms in communications, software, video and services help our customers work safely and more...