Praca: Customer Care z językiem niemieckim
Jesteśmy zespołem rozmaitych osobowości i talentów, które świetnie się uzupełniają. To właśnie sprawia, że wspólnie osiągamy ambitne cele biznesowe. Jesteśmy zawsze otwarci na nowe pomysły, nową energię i osoby. Pomogliśmy milionom pasażerów. Dużo już osiągnęliśmy, ale wiele jeszcze przed Nami. Zostań częścią naszego zespołu!
- Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej,
- Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji,
- Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych.
- Atrakcyjną, gwarantowaną stawkę godzinową,
- Pracę w pełnym wymiarze lub niepełnym – dostosujemy się do Twoich możliwości,
- Dodatki do podstawowego wynagrodzenia oraz realny do uzyskania system premiowy,
- Wdrożenie w nowe obowiązki - przekażemy Ci naszą wiedzę podczas szkolenia, za które Ci zapłacimy, abyś mógł komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- Elastyczny czas pracy (praca możliwa 7 dni w tygodniu),
- Wsparcie merytoryczne na każdym etapie,
- Płatny program poleceń- do 1500 zł dodatkowego bonusu.
- Znajomości języka niemieckiego na poziomie B2 w mowie i piśmie,
- Znajomości języka polskiego lub języka angielskiego niezbędnej do uczestnictwa w szkoleniu,
- Bardzo dobrej umiejętności pracy z komputerem,
- Zaangażowania,
- Otwartości i komunikatywności.
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3...
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: dzisiaj
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides...
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: dzisiaj
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed;...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, ul. W. Sławka
- Opublikowano: 2024-04-30
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw,...