Praca: Customer service agent with spanish (specjalista ds. obsługi klienta z j. hiszpańskim)
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
doświadczenie zawodowe: min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta i koordynacji wydarzeń;Umiejętności: umiejętność obsługi komputera pakiet programów Office; biegła znajomość obsługi Internetu doświadczenie w pracy w zespole; doświadczenie w pracy z obsługą klienta; doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym. Znajomość języków obcych:j. angielski (C1/C2); j. hiszpański (C2)
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kalwaria Zebrzydowska
- Opublikowano: wczoraj
Praca w sali zabaw. Obsługa kawiarni oraz klientów w sali zabaw. Opieka - nadzór nad dziećmi korzystającymi z trampolin oraz innych konstrukcji.Praca początkowo w ramach krótkoterminowej umowy zlecenie, a następnie...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
- Opublikowano: wczoraj
Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych doradztwo sprzętu elektronicznego przygotowywanie ofert cenowych utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami kontrola...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of...
- Miejsce pracy: małopolskie / Chrzanów
- Opublikowano: 2025-01-08
Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów...