skip to Main Content

Praca: Customer success manager


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Customer success manager
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2413
OBOWIĄZKI:
- Utrzymywanie portfolio klientów jako CSM;- Rozwijanie relacji z klientami;- Pełnienie funkcji eksperta w dziedzinie zarządzania przedsiębiorstwem technologicznym (TBM);- Pełnienie funkcji trenera i eksperta Apptio;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

8 lat doświadczenia ogółem, w tym min. 5 lat na stanowisku kierowniczym, doświadczenie w działach finansów i/lub technologii IT, w tym w zespołach Digital lub Agile; doświadczenie w zakresie analiz i analiz Big Data; doświadczenie w pozycjonowaniu lub sprzedaży oprogramowania i/lub usług w branży oprogramowania;

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 17 515 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Aon
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  • What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3...

Firma: Foundever
  • Miejsce pracy: małopolskie /
  • Opublikowano: wczoraj

  • The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides...

Firma: Foundever
  • Miejsce pracy: małopolskie /
  • Opublikowano: wczoraj

  • The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed;...

Firma: Armatis Polska Sp. z o. o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, ul. W. Sławka
  • Opublikowano: 2024-04-30

  • Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw,...