skip to Main Content

Praca: Dyrektor ds. obsługi klientów w sprawach technicznych


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Dyrektor ds. obsługi klientów w sprawach technicznych
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2578
OBOWIĄZKI:
zarządzanie wszelkimi aspektami posprzedażowych relacji technicznych, pełniąc funkcję lidera w sprawach technicznych, pomagając klientom wprowadzić najlepsze praktyki i zastosować szeroki wachlarz rozwiązań bezpieczeństwa oferowanych przez Zscaler. Dyrektorzy ds. obsługi klientów w sprawach technicznych organizują regularne, cotygodniowe spotkania ws. klientów, w celu ustalenia priorytetów spraw klienckich i śledzenia realizacji kluczowych projektów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

wymagane studia inżynierskie na kierunkach informatycznych, preferowany tytuł: Inżynier elektroniki i komunikacji

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 20 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ