skip to Main Content

Praca: Dyrektor generalny


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Dyrektor generalny
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/1983
OBOWIĄZKI:
Zarządzenie hotelem, reprezentowanie hotelu we wszystkich sprawach związanych z działalnością prowadzoną w ramach świadczenia usług hotelarskich, opracowywanie rocznego budżetu i budżetu inwestycji kapitałowych; osiąganie celów sprzedażowych, jakościowych i finansowych hotelu; bycie odpowiedzialnym za planowanie i zarządzanie działalnością hotelu w celu osiągnięcia satysfakcji klienta i wysokiej jakości usług przy jednoczesnym osiąganiu/przekraczaniu celów finansowych; wyszukiwanie i identyfikowanie nowych możliwości biznesowych; budowanie długoterminowych relacji biznesowych; tworzenie pozytywnego, zorientowanego na zespół środowiska pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: macedoński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: dobrej organizacji pracy,wysoka kultura osobista, oraz zaangażowanie w pracę,solidnośći uczciwośc w wykonywaniu powierzonych obowiązków , umiejętność samodzielnej pracy oraz wgrupie
Uprawnienia: dobra organizacja pracy, odpowiedzialność , dokładność
Uprawnienia: komunikatywność, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność, zaangażowanie, terminowość i łatwość nawiązywania kontaktów


Wymagania inne:

Ukończone studia na kierunku ekonomia, szkolenie - zarządzanie zasobami ludzkimi w warunkach kryzysowych, mile widziane doświadczenie, jednak nie jest warunkiem koniecznym, firma zapewnia szkolenie przed objęciem stanowiska.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 22 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-04-19

  • - Obsługa wszystkich operacji DWP w regionie EMEA- Zarządzanie świadczeniem usług dla konta EMEA w trybie Drive Mode 2- prowadzenie i zarządzanie wszystkimi projektami w ramach Regionu- wdrażanie nowych kont i obsługa...