skip to Main Content

Praca: Kierownik ds. operacji biznesowych


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Kierownik ds. operacji biznesowych
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2552
OBOWIĄZKI:
Nadzoruje działalność jednostek biznesowych. Tworzy procesy na potrzeby biznesowe. Prowadzi projekty jednostek biz. np. programy poprawy marży, śledzenie planowania kont, działania na rzecz rozwoju. Obsługuje działania BU w programie Konta o niskim zysku. Wykonuje analizy kosztów i korzyści. Pracuje nad planami ulepszeń. Zapewnia prawidłowe i spójne działanie systemów. Usprawnia procedury i przepływ pracy. Zarządza kampaniami budżetowymi, przeglądami biznesowymi. Nadzoruje codzienne operacje i rozwiązuje problemy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wiedza z obszaru bankowości w szczególności produktów finansowych (akcje, obligacje. Produkty strukturalne bankowości itp.), znajomość analizy biznesowej pod kątem wymagań technicznych realizowanego projektu i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji; Wykszt. wyższe ekonom.; min. 5 lat dośw. na pozycji analityka lub podobnym stanowisku; Um.planowania podejścia biznesowego względem projektu i ułatwienie związanej z tym komunikacji;tworzenia/dostosowywania zestawu szablonów do wykorzystania w projekcie; um. tworzenia diagramów (UML, BPMN); Zrozumienie i um. zaproponowania odpowiednich procesów tworzenia oprogramowania oraz wpływania na nie; wiedza UX/UI.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 14 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: NES Global Talent
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-05-17

  • Obowiązki: prowadzenie analiz np. Ryzyka, inwestycyjnych monitorowanie rynku budowlanego modelowanie procesów biznesowych wsparcie jednostek biznesowych w identyfikowaniu, analizie i weryfikacji potrzeb opracowywanie...