skip to Main Content

Praca: Kierownik ds. relacji z klientem


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Kierownik ds. relacji z klientem
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/2237
OBOWIĄZKI:
Współpraca z zespołami programistycznymi w celu zapewnienia, że projekty są realizowane zgodnie z wymaganiami klientów oraz terminami. Prowadzenie negocjacji z klientami w celu osiągnięcia korzystnych warunków współpracy, uwzględniając specyfikę rynku południowoamerykańskiego. Regularne zbieranie opinii od klientów na temat produktów i usług. Praca z zespołem marketingowym w celu tworzenia kampanii skierowanych do klientów w Ameryce Południowej, uwzględniając lokalne preferencje i potrzeby. Udzielanie wsparcia technicznego klientom, w tym rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem oraz systemami informatycznymi.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: hiszpański, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

7 i pół roku doświadczenia w branży IT, ze szczególnym uwględnieniem dośiadczenia pracy z klientami z rynku południowoamerykańskiego. Zaawansowana znajomość programowania, narzędzi oraz języków programownia

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 19 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ