skip to Main Content

Praca: Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT
Miejsce pracy: Kraków
Będziesz odpowiedzialny za 
  • lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, 
  • zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT.
Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn po urządzenia mobilne, sprzęt konferencyjny i drukarki.

Wymagania:
  • znajomość języka angielskiego ( poziom B1),
  • doświadczenia na stanowisku  Help Desk, Wsparcie IT lub pokrewne,
  • umiejętność w rozwiązywania problemów związanych z IT czy zarządzeniem sprzętem komputerowym ,
  • wiedza na temat sieci i urządzeń sieciowych.
Mile widziane
  • znajomość narzędzi ticketowych (np. ServiceNow).
To, co możemy Ci zaoferować w zamian za Twoje umiejętności to pakiet świadczeń, który obejmuje:
  • dofinansowanie do karty Multisport,
  • dostęp do szeregów imprez firmowych,
  • kompleksowe, płatne szkolenia,
  • praca, która ma sens,
  • program onboardingu,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • międzynarodowe środowisko pracy,
  • ubezpieczenie zdrowotne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ