Praca: Koordynator Inwestycji Budowlanych
Koordynator Inwestycji Budowlanych
Miejsce pracy: Wielogłowy
Twoje główne zadania:
- Koordynacja projektów od A do Z,
- Zarządzanie zamówieniami inwestycyjnymi.
- Uzgadnianie szczegółów technicznych z architektami, Generalnymi Wykonawcami i nadzorem budowlanym.
- Planowanie harmonogramów dostaw, montażu oraz prowadzenie prac odbiorowych.
- Współpraca z zespołem,
- Bieżąca współpraca z działami Konstrukcyjnym, Logistyki i Serwisu.
- Przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
Czego oczekujemy:
- Doświadczenie i umiejętności:
- Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne).
- Minimum 2 lata doświadczenia w branży stolarki budowlanej, bram lub ogrodzeń.
- Praktyczna znajomość dokumentacji technicznej i budowlanej.
- Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów technicznych.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
Dodatkowe atuty:
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
- Umiejętność pracy w programie AutoCAD.
- Posiadanie uprawnień budowlanych.
Co oferujemy:
- Stabilność i rozwój w innowacyjnej firmie:
- Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie.
- Udział w ciekawych, dużych projektach.
- Dostęp do najnowszych technologii i pakiet szkoleń.
- Możliwość skorzystania z benefitów: ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki języków oraz firmowa stołówka.
- Pracę w przyjaznej atmosferze i komfortowych warunkach.
Zobacz podobne oferty
Firma: WIŚNIOWSKI Spółka z o.o. Sp.k.a.
- Miejsce pracy: małopolskie / Wielogłowy
- Opublikowano: 2025-09-12
Opis stanowiska Koordynacja zamówień inwestycyjnych realizowanych przez firmę. Ustalenia techniczne z Architektami, Generalnymi Wykonawcami inwestycji, nadzorem na budowach oraz z Podwykonawcami. Uzgodnienia harmonogramów...
Firma: URZĄD MIASTA I GMINY W SKAWINIE
- Miejsce pracy: małopolskie / Skawina
- Opublikowano: 2025-08-22
1.Kierowanie zespołem projektowym ds. realizacji inwestycji – w przypadku stanowiska Głównego specjalisty.2.Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i...