Praca: Manager klienta kluczowego
Zawód: Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager) (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Skuteczna sprzedaż i prezentacja oferty w rozmowach telefonicznych
Uprawnienia: aktywna sprzedaż produktów
Uprawnienia: pracowitość i samodzielność w działaniu
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek konieczny[Umiejętność 1] : Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość.[Inne] : - Aktywne pozyskiwanie Klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz Klientów indywidualnych- Zapewnienie aktualnym i potencjalnym Klientom wysokiej jakości zindywidualizowanej obsługi- Budowanie długotrwałych poprawnych relacji z nowymi i obecnymi Klientami
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 18 000 PLN
Opis wynagrodzenia:
[System czasu pracy] : elastyczne godziny[Godzina zakończenia pracy] : 19:00[Wymiar czasu pracy] : elastyczne godziny pracy[Upowszechnienie] : Rekrutacja wyłącznie poprzez formularz aplikacyjny na stronie internetowej: black-lion.co/rekrutacja
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
Aktywne pozyskiwanie klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz klientów indywidualnych; zapewnienie aktualnym i potencjalnym Klientom wysokiej jakości zindywidualizowanej obsługi; budowanie...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-10-14
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój współpracy z obecnymi partnerami biznesowymi. Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy w zakresie frachtu morskiego i lotniczego....
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-10-01
Utrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami inwestycyjnymi, takimi jak deweloperzy, inwestorzy i generalni wykonawcy. Prowadzenie negocjacji handlowych i dbanie o satysfakcję klientów na każdym etapie...
