Praca: Manager klienta kluczowego
Zawód: Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager) (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: aktywna sprzedaż produktów
Uprawnienia: pracowitość i samodzielność w działaniu
Uprawnienia: Skuteczna sprzedaż i prezentacja oferty w rozmowach telefonicznych
Wymagania inne:
Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek konieczny.Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość.Pozytywne nastawienie do życia; rozwinięte zdolności interpersonalne (wysoki poziom komunikacji); wysoka kultura osobista; nastawienie na realizację własnych celów osobistych oraz zawodowych; konsekwencja w działaniu; umiejętność pracy z czasem.
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 18 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
- Jesteśmy otwarci na każdą grupę wiekową - również na osoby 50+- Wyłącznie biegła w mowie i piśmie znajomość języka polskiego (nie wymagamy absolutnie znajomości języków obcych)- Wykształcenie co najmniej...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-10-14
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój współpracy z obecnymi partnerami biznesowymi. Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy w zakresie frachtu morskiego i lotniczego....
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-10-01
Utrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami inwestycyjnymi, takimi jak deweloperzy, inwestorzy i generalni wykonawcy. Prowadzenie negocjacji handlowych i dbanie o satysfakcję klientów na każdym etapie...
