skip to Main Content

Praca: Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim


Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim

Proces rekrutacji na to stanowisko oraz szkolenia wprowadzające do pracy prowadzone są online.


    

Jakich kompetencji oczekujemy na start?

  •     Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
    •     Komunikatywna znajomość języka angielskiego
    •     Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
    •     Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
    •     Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów
Na to stanowisko nie oczekujemy wcześniejszego doświadczenia zawodowego. Wystarczy Twoja chęć do nauki! Pracę rozpoczniesz od bogatego pakietu szkoleń, które pomogą Ci nabyć nowe kompetencje i wsparcia specjalistów, którzy chętnie podzielą się z Tobą wiedzą. 
 

Jakie obowiązki umożliwią Ci ciągły rozwój?

  • Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczących zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Dostarczanie wysokiej jakości standard obsługi klientów
  • Współpracowanie z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

 

Jaka może być Twoja ścieżka rozwoju?


Karierę w naszej firmie rozpoczniesz od programu wdrożeniowego. Tam nauczysz się podstaw. Gdy zdobędziesz już wystarczające doświadczenie, możesz awansować w swojej roli lub zmienić stanowisko wybierając spośród wielu obszarów. Niektóre z nich to:
  •     Incident Manager – jeśli potrafisz szybko podejmować decyzje
  •     Change Manager – jeśli jesteś dobrze zorganizowany i znasz ITILa
  •     Project Manager – jeśli chcesz zarządzać projektami i je rozwijać
  •     Service Integration and Management Consultant – jeśli lubisz współpracę z klientami i potrafisz dostosowywać projekty do ich potrzeb
  •     Junior IT Technician – jeśli chcesz zajmować się strukturą IT

 

Co dla Ciebie przygotowaliśmy?


Osobisty i zawodowy rozwój:
  •     Plan wdrożeniowy dla nowych pracowników i wsparcie kolegów od samego początku
  •     Programy rozwojowe, zewnętrzne kursy, dofinansowanie edukacji i certyfikacji, platforma NEXT z darmowym dostępem do TED talków, materiałów Coursera czy wirtualnych szkoleń (np. Excel, VBA, RPA, customer care). 
  •     Możliwość wyboru godzin pracy dzięki różnorodności projektów (standard, zmiany popołudniowe, część etatu, praca zdalna). O możliwe opcje zapytaj swojego rekrutera. 

Naszą legendarną atmosferę:
  •     Nie obowiązuje nas sztywny dress code, mamy za to świetne grupy zainteresowań i dostęp do inicjatyw, które pozwalają nam zmieniać świat. Chętnie zaczynamy dzień od wspólnej kawy - nawet jeśli możemy ją wypić tylko wirtualnie! Jesteśmy dużą firmą z wyjątkową atmosferą - nawiązujemy przyjaźnie, dzielimy ważne momenty i tak po prostu, zwyczajnie się lubimy ;).

I inne benefity:
  •     Umowę o pracę na czas nieokreślony od samego początku Twojego zatrudnienia.  
  •     Prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie na życie i infolinię StayWell.
  •     Dodatkowe bonusy za polecanie znajomych do pracy.
  •     Dostęp do audiobooków Inspiro i platformy MyBenefit.
  •     Biura w świetnych lokalizacjach, program leasingowy, carpooling i parkingi rowerowe. 
  •     Darmową kawę, mleko, wodę i herbatę. 

 

Kim jesteśmy?


Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa, technologii i transformacji cyfrowej. Zakres świadczonych przez nas usług jest szeroki. Jednym z naszych zespołów jest End User Services będący częścią jednostki biznesowej Cloud Infrastructure Services. W Polskich biurach pracuje nas już 2500, każdego dnia wspierając klientów na całym świecie w rozwiązywaniu różnych problemów technicznych. Masz dodatkowe pytania dotyczące pracy w Capgemini? Sprawdź nasz profil na Instagramie @capgemini.pl lub  odwiedź nasz profil na Facebooku (Capgemini Polska) i sprawdź, kiedy organizujemy następne Dyżury Rekrutacyjne. Podczas nich, będziesz mógł porozmawiać z naszymi rekruterami bezpośrednio przez Facebookowy Messenger. 
 

Capgemini Business Services employs over 4,500 specialists in offices located in Krakow and Katowice. Business Services department is providing customers around the world innovative solutions services in 30 different languages in the areas of finance and accounting, banking operations, procurement, business processes supply chain management, market research and analytics, HR processes management, customer care, and marketing services. Currently, the main focus is laid on business process consulting and transformation, especially in the area of financial services, with the application of advanced solutions in the field of intelligent automation.

Cloud Infrastructure Services since the establishment of the very first service center in Krakow in 2004 have achieved great success and grown rapidly. In 2006 another center in Katowice was opened, in 2012 in Opole, and 2019 in Lublin. Today, a team of nearly 2,400 professionals delivers IT services to clients around the world in 20 languages. Cloud Infrastructure Services cover several fields of expertise, including cloud computing, design, creation, testing and implementation of IT solutions, IT project management, IT infrastructure support and transformation services, application management, ITIL service management, multilingual customer service.

HONESTY BOLDNESS TRUST FREEDOM TEAM SPIRIT MODESTY FUN
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Siedziba Schenker Sp. z o.o.:
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  • W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76000...

Firma: HomeGlobal
  • Miejsce pracy: małopolskie /
  • Opublikowano: wczoraj

  • Lokalizacja: Warszawa / współpraca zdalna Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta – obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Budowanie relacji z klientami...

Firma: mBank S.A.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Nowy Sącz, Tarnów
  • Opublikowano: wczoraj

  • Mamy dla Ciebie świetną propozycję. Co powiesz na pracę, taką na serio. Poważną. Taką, w której wiele się nauczysz, a dodatkowo czeka na Ciebie wiele wyzwań. Taką, w której: głównie kontaktujesz się...

Firma: Accenture Sp. z o. o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  • What will you do: As a key player in the Global Customer Solutions Team, the Global Customer Support (GCS) Agent will have responsibility to monitor and respond to clients’ specific typology of requests (invoice copies...