skip to Main Content

Praca: Młodszy Spedytor / Specjalista ds. Obsługi Klienta


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Młodszy Spedytor / Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Andrychów
Twoje zadania:
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z przewoźnikami
  • Współpraca przy organizacji transportów, negocjacje i ustalanie warunków
  • Budowanie trwałych relacji z partnerami transportowymi
  • Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych i negocjacji
  • Chęć rozwoju w branży TSL i nauki technik sprzedażowych
  • Zaangażowanie oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1)
Oferujemy:
  • Umowę o pracę lub współpracę B2B
  • Elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym (poniedziałek – piątek)
  • Pracę hybrydową po wdrożeniu stacjonarnym
  • Wynagrodzenie uzależnione od wyników
  • Pełne wdrożenie, wsparcie mentora oraz szkolenia rozwojowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: DONE Deliveries sp. z o.o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Andrychów, Stefana Batorego 35
  • Opublikowano: 2025-07-11

  • Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań Klienta – tego Cię...

Firma: Klient portalu Praca.pl
  • Miejsce pracy: małopolskie / Andrychów
  • Opublikowano: 2025-07-11

  • Telefoniczny i mailowy kontakt z firmami transportowymi Negocjowanie warunków współpracy Poszukiwanie optymalnych rozwiązań spedycyjnych Utrzymywanie długoterminowych relacji z partnerami transportowymi Współpraca z...

Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
  • Miejsce pracy: małopolskie /
  • Opublikowano: 2025-07-03

  • Obowiązki: Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów. Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych. Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń. Obsługa klientów dla prestiżowej marki. Wymagania: Biegła...

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-07-02

  • Obsługa klienta - osobista, e-mailowa i telefoniczna. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: komunikatywność Wymagania inne: Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego