skip to Main Content

Praca: Nauczyciel języka niemieckiego w szkole podstawowej


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Nauczyciel języka niemieckiego w szkole podstawowej
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/1948
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie zajęć lekcyjnych przedmiotu język niemiecki w klasach 7 i 8 w szkole podstawowej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Nauczyciel przedmiotu w szkole ponadpodstawowej
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: filologia germańska
Uprawnienia: Przygotowanie pedagogiczne


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 290,22 PLN


Opis wynagrodzenia:

0,44 etatu (8/18)

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
  • Miejsce pracy: małopolskie / Wieliczka
  • Opublikowano: wczoraj

  • Prowadzenie zajęć edukacyjno-dydaktycznych, opieka nad dziećmi do 5 rż. sumienność, prowadzenie dokumentacji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, kierunek: pedagogika...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
  • Miejsce pracy: małopolskie / Sidzina
  • Opublikowano: wczoraj

  • Opieka i wychowanie: Sprawowanie opieki nad grupą maksymalnie 15 dzieci w wieku 2,5–4 lat. Tworzenie bezpiecznej, przyjaznej i wspierającej atmosfery w grupie. Wspieranie rozwoju emocjonalnego, społecznego i poznawczego...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Wiśnicz
  • Opublikowano: wczoraj

  • Prowadzenie zajęć dydaktycznych, opieka nad dziećmi w wieku 2,5 do 6 lat (grupy mieszane wiekowo), zajęcia indywidualne z dziećmi z wykorzystaniem materiału Montessori. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
  • Miejsce pracy: małopolskie / Bochnia
  • Opublikowano: wczoraj

  • Diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci, udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb, obserwacja dzieci w...