skip to Main Content

Praca: Podinspektor ds. obsługi rady gminy oraz ds. pomocy materialnej dla uczniów i pracowników młodocianych


Urząd Gminy Trzyciąż
Podinspektor ds. obsługi rady gminy oraz ds. pomocy materialnej dla uczniów i pracowników młodocianych
Miejsce pracy: Trzyciąż
Numer: StPr/25/0827
OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie całości spraw, w tym postępowanie w sprawach pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, w tym wydawanie stosownych decyzji. 2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z dofinansowaniem kształcenia pracowników młodocianych, w tym do wydawanie stosownych decyzji.3. Obsługa Rady Gminy, a w szczególności:- protokołowanie posiedzeń Rady Gminy,- prowadzenie księgi protokołów Rady Gminy,- prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy i przepisów prawa miejscowego, - prowadzenie dokumentacji Komisji Rady Gminy,- terminowe przygotowywanie i przekazywanie materiałów tj. m.in. projektów uchwał, programu sesji dla radnych i sołtysów,- ogłaszanie uchwał w programie Legislator i przesyłanie ich do publikacji w Małopolskim Dzienniku Urzędowym,- obsługa audiowizualna posiedzeń Rady Gminy tj. nagrywanie sesji, obsługa programu do głosowania w trakcie sesji, czuwanie nad prawidłowym rejestrowaniem sesji.- przesyłanie Zarządzeń Wójta Gminy Trzyciąż przez legislator. 4. Promocja gminy tj. m.in.:- prowadzenie kwartalnika opisującego lokalne wydarzenia na terenie Gminy Trzyciąż, gadżety promocyjne itp.- tworzenie i dystrybucja materiałów promocyjnych tj. ulotek, plakatów, banerów, treści do mediów społecznościowych,- współpraca z mediami i partnerami kontakt z reorganizacjami reklamowymi, - promocja w Internecie- prowadzenie profili w mediach społecznościowych, obsługa reklam online, dbanie o wizerunek Gminy, Urzędu w sieci,- organizacja wydarzeń promocyjnych np. konferencje, spotkania, 5. Bieżące prowadzenie strony internetowej oraz facebooka, fanpage Gminy Trzyciąż.6. Gromadzenie wycinków prasowych związanych tematycznie z informacjami i wydarzeniami z Gminą Trzyciąż7. Współpraca z innymi Referatami w Urzędzie Gminy Trzyciąż.8. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie promocji realizowanych projektów oraz rozwoju Gminy,9. Prowadzenie rejestru pism wpływających do Rady Gminy Trzyciąż, bieżące ich monitorowanie, prowadzenie obsługi kancelaryjnej oraz czuwanie nad terminowym ich załatwieniem.10. Prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji wpływających do Rady Gminy Trzyciąż.11. Udział w seminariach, szkoleniach, konferencjach itp. celem zapewnienia sprawnej i właściwej obsługi interesantów.12. Odpisywanie na pisma przychodzące.13. Wykonywanie innych poleceń Wójta i Kierownika Referatu Spraw Obywatelskich i Sportu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie wyższe kierunek administracja publiczna, ekonomia, finase z min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym w Jednotkach Samorządu Terytorialnego lub średnie z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym w Jednostkach Samorządu Terytoralnego Doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego. 2) Preferowane doświadczenie w pracy w samorządzie gminnym, w kontaktach z mediami. 3) Znajomość obsługi komputera i podstawowych programów, w tym programu legislator. 4) Umiejętność pracy w zespole. 5) Samodzielność myślenia i działania. 6) Umiejętność podejmowania decyzji. 7) Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w powierzone zadania. 8) Prawo jazdy kat. B 9) Doświadczenie w administracji rządowej lub samorządowej. 10) Bardzo dobra znajomość ustaw, a w szczególności:- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego.- Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym. - Ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,- Ustawa z 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe,INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA: osoba, która zostanie zatrudniona na w/w stanowisku pracy będzie miała powierzoną funkcję Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych w Urzędzie Gminy Trzyciąż po przeprowadzeniu odpowiednich postępowań i szkoleń przez właściwe instytucje tj. ABW.

Miejsce pracy:

Trzyciąż


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Warunki pracy Praca biurowa w siedzibie Inspektoratu, a także poza siedzibą - kontrolowanie przedsiębiorców na terenie województwa małopolskiego, wyjazdy służbowe, kontakt z klientem zewnętrznym, Siedziba Inspektoratu...

Firma: Starostwo Powiatowe w Brzesku
  • Miejsce pracy: małopolskie / Brzesko
  • Opublikowano: 2025-10-10

  • Czynności administracyjno-biurowe realizowane w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Brzesku m.in. rejestracja zgłoszeń prac geodezyjnych, udostępnianie kopi materiałów...

Firma: URZĄD MIEJSKI W GORLICACH
  • Miejsce pracy: małopolskie / Gorlice
  • Opublikowano: 2025-10-10

  • 1) Przygotowywanie nieruchomości do obrotu, a w szczególności: sprzedaży w trybie przetargu oraz w trybie bezprzetargowym, zamiany, zakupu, darowizny.2) Prowadzenie spraw związanych z uregulowaniem stanów prawnych...

Firma: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-10-10

  • Warunki pracy Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub...