Praca: Podinspektor w wydziale organizacji i nadzoru
Zawód: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
I. Wymagania kwalifikacyjne kandydatów: 1. Wymagania niezbędne:a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: administracja, prawo, zarządzanie, politologia, ekonomia (na podstawie art. 77 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, przez wykształcenie wyższe rozumie się ukończenie studiów na określonym kierunku i profilu oraz posiadanie tytułu zawodowego licencjata, inżyniera, magistra lub magistra inżyniera),b) co najmniej trzyletni staż pracy w administracji publicznej na stanowiskach administracyjnobiurowych (przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia, czyli wykonywania pracy na podstawie stosunku pracy tj. umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę),c) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,f) nieposzlakowana opinia.2. Wymagania dodatkowe:a) doświadczenie w obsłudze sekretariatu,b) doświadczenie w obsłudze interesanta i telefonicznej obsłudze biura,c) doświadczenie w obsłudze elektronicznego obiegu dokumentów,d) szkolenia z RODO i bezpieczeństwa informacji.
Wadowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 do 5 600 PLN
Opis wynagrodzenia:
+ dodatek stażowy
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
1) Prowadzi sprawy z zakresu administrowania wskazanymi obiektami będącymi własnością Powiatu Krakowskiego, a w szczególności:a)Przygotowuje dokumentację oraz sporządza umowy dotyczące administracji wskazanymi...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-12-23
Warunki pracy - praca administracyjno - biurowa z dokumentami w siedzibie z wykorzystaniem urządzeń biurowych oraz komputera powyżej 4 godzin, - telefoniczny kontakt z klientami na zewnątrz, - praca na 5 i 6 piętrze w...
- Miejsce pracy: małopolskie / Skawina
- Opublikowano: 2025-12-21
Do podstawowych obowiązków inspektora należy:1) Procedowanie decyzji podziałowych.2) Prowadzenie procedur związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości gminnych.3) Nadawanie nazw ulic i adresów.4) Prowadzenie...
- Miejsce pracy: małopolskie / Brzesko
- Opublikowano: 2025-12-11
Czynności administracyjno-biurowe realizowane w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Brzesku m.in. rejestracja zgłoszeń prac geodezyjnych, udostępnianie kopi materiałów...
