skip to Main Content

Praca: Pracownik administracyjno-biurowy


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/1582
OBOWIĄZKI:
w załączniku program stażu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: odpowiedzialność
Uprawnienia: sumienność
Uprawnienia: wysoka kultura osobista
Uprawnienia: dobra znajomość obsługi komputera
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe w pracy biurowej lub oświacie.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Wymagania: wykształcenie wyższe; umiejętność obsługi programów: MS Office 365, Excel oraz innych programów biurowych i komunikatorów w stopniu umożliwiającym sprawne wywiązywanie się z obowiązków; umiejętność...

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-04-28

  • wg. harmonogramu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: mile wyższe Uprawnienia: obsługa Excell Uprawnienia: obsługa programu Word i Excel Wymagania inne: mile widziane doświadczenie w...

Firma: Sądecki Urząd Pracy
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
  • Opublikowano: 2025-04-27

  • - pomoc w przygotowaniu raportów i sprawozdań,- wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych,- obsługa urządzeń biurowych,- obsługa systemu poboru opłat.Oferta stażu realizowana ze środków Algorytmu. Wymagania...

Firma: Sądecki Urząd Pracy
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
  • Opublikowano: 2025-04-21

  • - zasady prowadzenia egzekucji,- egzekucja z należności pieniężnych i niepieniężnych,- zasady zawieszenia i umorzenia postępowania egzekucyjnego,- stosowanie zasad obiegu informacji w Urzędzie oraz segregowanie...