skip to Main Content

Praca: Pracownik biurowy z j. hiszpańskim


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik biurowy z j. hiszpańskim
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6994
OBOWIĄZKI:
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji kandydatów hiszpańskojęzycznych, głównie z Ameryki PołudniowejZapewnienie wsparcia procesów rekrutacyjnego. Tłumaczenia dokumentów. Prowadzenie i aktualizowanie CRM systemu w celu zarządzania danymi kandydatów i pracowników. Dbanie o komunikację między pracownikami a zespołem operacyjnym.Umowa zlecenie, wymiar czasu pracy 20 h/miesięcznie, praca dodatkowa, zdalna.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: podstawowe
Język: hiszpański, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Umiejętność obsługi programu CRM
Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice


Wymagania inne:

Znajomość rynku Ameryki Południowej. Umiejętność obsługi mediów społecznościowych.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 30,5 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Targ
  • Opublikowano: dzisiaj

  • zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Ludźmierz
  • Opublikowano: dzisiaj

  • zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Targ
  • Opublikowano: dzisiaj

  • zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: sprawna obsługa komputera, znajomość podstawowych programów informatycznych Wymagania inne:

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  • Zajmuje się szeroko pojmowaną dokumentacją: prowadzi rozmowy telefoniczne, organizuje spotkania,asystuje kierownictwu, obsługuje klientów/petentów, przygotowuje dokumenty – sprawozdania, pisma, obsługa pracowników,...