skip to Main Content

Praca: Pracownik biurowy


PHU "EKOPARTNER" ANDRZEJ LISZKA
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/3251
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie ewidencji odpadów w systemie BDO, tworzenie i weryfikacji dokumentów związanych z gospodarką odpadami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa sprzętu biurowego


Wymagania inne:

Konieczna znajomość systemu BDO!!!!!!.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

[Godzina zakończenia pracy] : 15:00

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
  • Miejsce pracy: małopolskie / Brzesko
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Układanie i numerowanie akt, kserowanie dokumentów, pomoc w sporządzaniu spisów zdawczo odbiorczych akt przekazywanych do archiwum, pomoc w ekspedycji korespondencji. Praca w godzinach 7:30 - 15:30. Wymagania konieczne:...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
  • Miejsce pracy: małopolskie / Brzesko
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Wystawianie faktur, zamawianie towarów, obsługa giełdy transportowej, sprzedaż ładunków, wystawianie zleceń, kontakt z klientami, obsługa poczty elektronicznej, kalkulacja opłacalności poszczególnych tras. Wymagania...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
  • Miejsce pracy: małopolskie / Niepołomice
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Obsługa urządzeń biurowych, odbieranie połączeń telefonicznych, zajmowanie się dokumentacją korespondencyjną biura, pomoc w czynnościach rekrutacyjnych, sporządzanie pism, pomoc przy sporządzaniu ofert i...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
  • Miejsce pracy: małopolskie / Wieliczka
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, odbieranie telefonów, prowadzenie kalndarza wizyt, kompletowanie materiałów i aktów prawnych niezbędnych do pracy, wykonywanie czynności kancelaryjnych, przyjmowanie...