skip to Main Content

Praca: Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta


MPiPS - PGP
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: PSZ-ZOPS/50280984
OBOWIĄZKI:
1. Komunikacja z klientami - ofertowanie, obsługa marketingowa, 2. Rozwiązywanie problemów klientów 3. Zarządzaniezapytaniami klientów 4. Kierowanie klientów do odpowiednich działów 5. Obsługa systemu rosnącej rentowności orazbazy usług rozwojowych 6. Zapewnienie doskonałej obsługi klienta 7. Szczegółowa znajomość produktów i usług firmy 8.Zapewnienie ciągłości pracy systemów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: umiejętność pracy z komputerem.
Uprawnienia: komunikacji interpersolnalnej
Uprawnienia: zaangażowanie


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Praktyka absolwencka


Wynagrodzenie brutto:

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: MPiPS - PGP

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  • JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie...

Firma: ManpowerGroup
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  • Jako kluczowy punkt kontaktowy dla klientów będziesz zarządzać procesem zamówienia od początku do końca, współpracować z zespołami i wspierać inicjatywy poprawy biznesu. Zakres obowiązków Obsługa klienta i...

Firma: Dorado.pl sp. z o.o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-04-28

  • Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:30-16:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu...

Firma: TTEC
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-04-25

  • During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to...