skip to Main Content

Praca: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)


Sądecki Urząd Pracy
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/20/0678
OBOWIĄZKI:
Telefoniczna obsługa klientaFirmaprowadzi kampanię telefoniczne dla branży:-ubezpieczeniowej-fotowoltaicznej-kredytowej-telekomunikacyjnejOraz innych branż sprzedażowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, brak
Uprawnienia: Komunikatywność

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 18 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Sądecki Urząd Pracy

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
  • Miejsce pracy: małopolskie / Skawina
  • Opublikowano: 2021-01-25

  • obchody obiektu, obsługa ruchu kołowego i osobowego, obsługa szlabanów Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe, brak Uprawnienia: Obsługa komputera od postaw - pakiet MS Office Wymagania inne: mile widziane...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
  • Miejsce pracy: małopolskie / Gręboszów
  • Opublikowano: 2021-01-25

  • Obsługa wózka widłowego, transport surowca do produkcji, półproduktów i wyrobów gotowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak Wymagania inne: praca w godzinach od 08.00 do 16.00

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
  • Miejsce pracy: małopolskie / Gręboszów
  • Opublikowano: 2021-01-25

  • Obsługa maszyn produkcyjnych w fabryce produkującej drzwi Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policealne, brak Uprawnienia: obsługa komputera Uprawnienia: czytanie rysunków technicznych Wymagania inne: praca w...

Firma: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
  • Miejsce pracy: małopolskie / Skawina
  • Opublikowano: 2021-01-25

  • obchody obiektu, obsługa ruchu kołowego i osobowego, obsługa szlabanów Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe, brak Uprawnienia: Pozwolenie na broń Wymagania inne: wpis na litę kwalifikowanych pracowników...