skip to Main Content

Praca: Pracownik Działu Zamówień


 

Solarispolska sp. z o.o. jest prężnie rozwijającym się przedsiębiorstwem, przedstawicielem firm zagranicznych na polskim rynku. Zajmujemy się importem artykułów motoryzacyjnych oraz ogólnoprzemysłowych. Jesteśmy znani i kojarzeni z wysokiej jakości produktów oraz z ciekawego designu.

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracownika na stanowisko - Pracownik Działu Zamówień

 

 

Pracownik Działu Zamówień
Miejsce pracy: Kraków, Podgórze, 20m od przystanku autobusowego Makowa, w niedalekiej okolicy Dworca kolejowego Kraków Płaszów
Opis stanowiska:
  • Samodzielne prowadzenie procesów zakupowych oraz składanie zamówień zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem firmy.
  • Prowadzenie rozmów i negocjacji z dostawcami w celu uzyskania korzystnych warunków handlowych, w szczególności cen i terminów dostaw.
  • Monitorowanie oraz zarządzanie relacjami z dostawcami, w tym bieżąca ocena jakości współpracy i ich efektywności.
  • Analiza ofert rynkowych oraz poszukiwanie nowych, alternatywnych dostawców zapewniających konkurencyjne warunki.
  • Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących realizowanych zamówień oraz osiągniętych oszczędności.
Czym będziesz się zajmować?
  • Bieżącą obsługą naszych stałych dostawców zagranicznych (mailowo i telefonicznie – w języku angielskim).
  • Przygotowywaniem i składaniem zamówień tak, aby utrzymać odpowiedni poziom zapasów w magazynie.
  • Kontrolą dostępności towarów, reagowaniem na braki oraz uzgadnianiem terminów dostaw.
Wymagania:
  • Praktyczna znajomość procesów zakupowych – od zapytania ofertowego, przez negocjacje, po złożenie zamówienia.
  • Doświadczenie lub swoboda w kontaktach z dostawcami oraz prowadzeniu z nimi podstawowych negocjacji handlowych.
  • Umiejętność analizowania rynku dostawców i warunków cenowych oraz szukania oszczędności w obszarze zakupów.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom ok. B2/C1), pozwalająca na codzienną współpracę z naszymi zagranicznymi dostawcami.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Excel i Word), umożliwiająca sprawną pracę z dokumentami, raportami i prostymi zestawieniami.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Pakiet benefitów - karta MultiSport
  • Przyjazne, wspierające środowisko pracy, sprzyjające współpracy i wymianie wiedzy.
  • Przyjazną atmosferę pracy.
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00.
Dodatkowe benefity:
  • Karta sportowa MultiSport.
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi.
  • Brak sztywnego dress code’u.
  • Kawa i herbata dostępne w biurze.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Euronova Sp.z o.o. Sp.k.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kokotów
  • Opublikowano: 2025-11-19

  • Opis stanowiska Do naszego zespołu poszukujemy Koordynatora ds. Zaopatrzenia , który będzie odpowiadać za zamawianie materiałów niezbędnych do produkcji mebli. Szukamy osoby dobrze zorganizowanej, dokładnej i...