skip to Main Content

Praca: Pracownik obsługi biurowej - wydział prawny i nadzoru / oddział organizacji i redakcji dziennika urzędowego


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik obsługi biurowej - wydział prawny i nadzoru / oddział organizacji i redakcji dziennika urzędowego
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/1804
OBOWIĄZKI:
wg programu stażu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: sumienność
Uprawnienia: samodzielność
Uprawnienia: dokładność
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

wykształcenie: wyższe lub średnieumiejętność adaptacji do nowych warunków

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  • Współpraca z kontrahentami z Niemiec-branża transportowa. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: dowolny Język: niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie -...

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  • wg. harmonogramu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: praca pod presją czasu Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole Wymagania inne:

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  • Według programu stażu. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: obsługi komputera Uprawnienia: umiejętność współpracy w grupie Wymagania inne:

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  • Wg Programu Stażu Wymagania konieczne: Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: komunikatywność Wymagania inne: Umiejętności organizacyjne.