skip to Main Content

Praca: Pracownik obsługi biurowej


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik obsługi biurowej
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2541
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie wniosków o nabycie obywatelstwa polskiego, przyjmowanie wniosków o potwierdzenie posiadania obywatelstwa, obsługa archiwum akt postępowania. Reszta informacji w załączniku.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

umiejętności: znajomość obsługi komputera, pakietu MS Officeuprawnienia: umiejętności pracy w zespole, operatywność, terminowość, dokładność, komunikatywność, kultura osobista

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Jabłonka
  • Opublikowano: wczoraj

  • zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Firma: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
  • Miejsce pracy: małopolskie / Baranówka
  • Opublikowano: wczoraj

  • wg stanowiska Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Word, Excel Wymagania inne: znajomość obsługi urządzeń biurowych.

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
  • Miejsce pracy: małopolskie / Sucha Beskidzka
  • Opublikowano: wczoraj

  • Pracownik biurowy w dziale rachunkowo księgowym, księgowość budżetowa Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: rachunkowość i finanse Wymagania inne: Wymagane doświadczenie zawodowe w zakresie...

Firma: Sądecki Urząd Pracy
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
  • Opublikowano: wczoraj

  • Zadania:- obsługa korespondencji biurowej, - planowanie i organizacja spotkań, - porządkowanie dokumentów.Oferta stażu realizowana ze środków (Algorytm). Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące,...