Praca: Pracownik obsługi klienta - opiekun
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych
Wymagania inne:
Wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe w kierunku wychowanie fizyczne lub pedagogika. Mile widziane osoby w toku nauki na takich kierunkach, książeczka SANEPID, mile widziany ukończony kurs opiekuna półkolonii lub opiekuna dziecięcego lub trenera itp., wymagane doświadczenie w pracy z grupą dzieci, mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym. Komunikatywność, empatia do dzieci, umiejętność prowadzenia zajęć ruchowych na trampolinach. Mile widziane zaświadczenie o niekaralności, możliwość uzyskania dokumentu w późniejszym terminie.
Kalwaria Zebrzydowska
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 30,50 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Olkusz
- Opublikowano: dzisiaj
Wprowadzanie zamówień do systemu Realizacja zamówień oraz wprowadzanie aktualizacji Wsparcie doradców handlowo-technicznych Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w języku czeskim Doświadczenie w pracy z obsługa...
- Miejsce pracy: małopolskie / Chrzanów
- Opublikowano: dzisiaj
Wprowadzanie zamówień do systemu Realizacja zamówień oraz wprowadzanie aktualizacji Wsparcie doradców handlowo-technicznych Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w języku czeskim Doświadczenie w pracy z obsługa...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących Realizowaniem planów sprzedażowych Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
- Opublikowano: wczoraj
Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych doradztwo sprzętu elektronicznego przygotowywanie ofert cenowych utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami kontrola...