skip to Main Content

Praca: Recepcjonista medyczna


Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie
Recepcjonista medyczna
Miejsce pracy: Miechów
Numer: StPr/25/0214
OBOWIĄZKI:
Recepcjonista medyczny , umawianie wizyt , obsługa programów do zarządzania placówką medyczną , przedstawienie oferty ,sprzedaż usług.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Praca z pacjentem

Miejsce pracy:

Miechów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-06-25

  • Szukamy osoby energicznej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej do pracy na recepcji. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, potrafisz działać wielozadaniowo i zależy Ci na pracy w przyjaznym środowisku – zapraszamy do...

Firma: SZKOLNE SCHRONISKO MŁODZIEŻOWE W KRAKOWIE
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-06-21

  • Obsługa turystów schroniska, przyjmowanie płatności za nocleg, udzielanie informacji turystycznej. Umowa zlecenie-dyżury w czasie okresu urlopowego, a później doraźnie w razie potrzeby, system zmianowy-praca w nocy....

Firma: Klient portalu Praca.pl
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-06-20

  • Obsługa recepcji oraz klientów i pracowników, zarządzanie rozmowami telefonicznymi, organizacja spotkań. Koordynacja zamówień biurowych i spożywczych, zgłaszanie usterek, wydawanie identyfikatorów. Biegła znajomość...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
  • Miejsce pracy: małopolskie / Niepołomice
  • Opublikowano: 2025-06-18

  • Obsługa klientów, bieżące prowadzenie recepcji, umawianie i rozliczanie klientów, sprzedaż kosmetyków, dbanie o porzadek w miejscu pracy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne: