Praca: Recepcjonista/recepcjonistka
Zawód: Recepcjonista (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: ukraiński, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Język: polski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Wykształcenie min. średnie, min. 1 m-c doświadczenia na stanowisku, znajomość języka ukraińskiego i polskiego w stopniu komunikatywnym, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, uprzejmość, odporność na stres, duża samodzielność, umiejętność efektywnej organizacji pracy pod presją czasu, dokładność, staranność. Możliwość pracy w godzinach nocnych.
Sułkowice
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 18,5 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Modlniczka
- Opublikowano: 2021-02-26
Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na zakwaterowanie, wyżywienie oraz usługi towarzyszące dla klientów indywidualnych i grupowych, z wykorzystaniem m.in. komputerowego systemu recepcyjnego; przydzielanie pokoi i...
- Miejsce pracy: małopolskie / Dąbrowa Tarnowska
- Opublikowano: 2021-02-25
Obsługa petentów w ramach funkcji recepcyjnej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, brak Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, brak Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak Wymagania inne:...
- Miejsce pracy: małopolskie / Szczucin
- Opublikowano: 2021-02-25
Obsługa petentów w ramach funkcji recepcyjnej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak Wykształcenie: średnie zawodowe, brak Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, brak Wymagania inne:...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kęty
- Opublikowano: 2021-02-18
Odbieranie telefonów, umawianie wizyt, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera, dokumenty (rachunki, faktury itp.) Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak Wymagania inne: Praca w godzinach...