Praca: Receptionist
- Be first point of contact to all visitors and client staff.
- Respond to all visitors’ enquiries in a friendly and proactive manner.
- Answer and direct telephone calls.
- Sign in all visitors and issue/collect relevant security passes.
- Manage meeting room bookings & catered events.
- Taxi bookings for staff and visitors.
- Maintain the visitor system.
- Carry out meeting room checks, for tidiness and operational use.
- Escalate customer calls to appropriate managers and escalations team.
- Any other ad-hoc duties as required by the FM team.
- Support the facilities team as required.
- Managing employee/guest parking.
- Liaison with building management on any facilities issues such as HVAC, Lights, etc.
- Assisting with procurement purchase orders.
- Shipping and receiving support, including courier shipments.
- Support various departments within the client operation.
- Point of contact for various vendors servicing the client’s office.
- New Hires onboarding support.
- Building security access.
- Track and update floor seating plans.
- Previous experience in a reception or customer facing role.
- Excellent verbal and written communication skills in Polish and English.
- Experience of complaint handling procedure.
- Attention to details during periods of high workload.
- PC skills – knowledge of Word, Excel, Outlook.
- Working as an excellent team member but also able to work on own initiative.
- Able to be flexible and adapt to a global team.
- Dynamic job in an international and market-leading organization in the field of consulting, brokerage and real estate management with great atmosphere and company culture
- Constant development of skills and competences.
- Participation in interesting global and local projects.
- A wide range of benefits: private medical care, group life insurance, Multisport program, benefits from the social fund, modern tools integrating employees through sport activities, reimbursement for glasses, candidate’s referral program.
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-04-28
Umawianie wizyt.Prowadzenie kalendarza wizyt.Odbieranie telefonów.Rejestracja i dobór odpowiednich masaży.Uzupełnianie ankiet.Rozliczanie płatności na terminalu. Wymagania konieczne: Zawód: Recepcjonista Wykształcenie:...
- Miejsce pracy: małopolskie / Skawina
- Opublikowano: 2024-04-22
- pilnowanie kalendarza zabiegów- informowanie klientek o oferowanych usługach i produktach, kartach podarunkowych- aktywna sprzedaż usług i produktów, proponowanie dodatkowych zabiegów odpowiadających potrzebom-...
- Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Targ
- Opublikowano: 2024-04-22
zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany Wymagania inne:
- Miejsce pracy: małopolskie / Niepołomice
- Opublikowano: 2024-04-22
-bieżące prowadzenie recepcji: witanie klientów,-obsługa klientów zgodnie z zasadami firmy,-zapisywanie klientów telefonicznie oraz osobiście,-rozliczanie klientów,-uzupełnienie zamówień, kosmetyków, -sprzedaż...