Praca: Referent/specjalista do spraw administracyjnych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: archiwizacja dokumentów
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera
Uprawnienia: - organizować i koordynować pracę zespołu,
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe na powyższym stanowisku - min. 2 lata, umiejętność obsługi elektronicznych systemów zarządzania dokumentem, znajomość przepisów BHP i PPOŻ, kontrola merytoryczna faktur, umiejętność sporządania umów, znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, znajomość przepisów z zakresu gospodarowania mieniem państwowym. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny - 3 miesięcy, zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy - pół etatu, praca w godzinach od 12:00 do 16:00.
Oświęcim
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 2 750 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Oświęcim
- Opublikowano: wczoraj
1. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych.2. Sporządzanie innej dokumentacji, w tym tworzenie pism, raportów i sprawozdań oraz dokumentów związanych z bieżącym...
- Miejsce pracy: małopolskie / Tarnów
- Opublikowano: 2025-12-09
Warunki pracy Praca w podstawowym systemie czasu pracy/ praca jednozmianowa Praca administracyjno-biurowa Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-12-08
W przypadku kandydatów/ek z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta/ki prawnego/ej:udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy oraz sporządzanie pisemnych opinii prawnych,udział w akcjach...
- Miejsce pracy: małopolskie / Mszana Dolna
- Opublikowano: 2025-12-08
obsługa sekretariatu. Praca pon. - śr. - 7:00-15:00, czw. -pt - 8:00-16:00. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:
