skip to Main Content

Praca: Sekretarka-pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Sekretarka-pracownik biurowy
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/24/0884
OBOWIĄZKI:
Zakładanie akt głównych i podręcznych spraw karnych. Sporządzanie projektów pism. Rejestracja dowodów rzeczowych oraz czynności w związku z likwidacją. Obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji. Ekspediowanie pism oraz zapoznanie z obiegiem dokumentów w sprawach karnych itp. Staż w Wydziale Organizacyjno-Sądowym Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu w godz. 7.30-15.30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Olkusz
  • Opublikowano: wczoraj

  • Obsługa sekretariatu Wymagania inne: Wymagane wykształcenie min. średnie.

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-05-14

  • Obsługa kancelaryjna i biurowa działu CZR1.Obsługa systemu SZD - informatycznego systemu zarządzania dokumentacją w administracji skarbowej.Obsługa działu CZR1, w tym w szczególności poczty tradycyjnej i...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Bolęcin
  • Opublikowano: 2024-05-14

  • 1. Odbiera, segreguje pisma2. Przekazuje dyrektorowi pisma zgodnie z ich pilnością i ważnością, rejestruje pisma, redaguje pisma zgodnie z zaleceniami dyrektora3. Prowadzi rejestr w ksiedze korespondencji, inwentarzowej,...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
  • Miejsce pracy: małopolskie / Brzesko
  • Opublikowano: 2024-05-12

  • Pomoc w bieżących pracach oddziału, tworzenie zapisów archiwalnych, pomoc w rejestracji korespondencji urzędowej, obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów komputerowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...