Praca: Sekretarka w kancelarii prawnej
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: dobra organizacja pracy
Uprawnienia: obsługa programu Word
Wymagania inne:
Zaangażowanie. Praca w godz. 8.00-16.00. Zatrudnienie w ramach umowy o zorganizowanie stażu (Fundusz Pracy). Przed kontaktem osobistym wskazany kontakt telefoniczny celem umówienia spotkania.
Dąbrowa Tarnowska
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,4 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-09-12
Wymagania: bardzo dobre zdolności organizacyjne samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność komunikatywność oraz zaangażowanie, biegła znajomość programów pakietu Office doświadczenie w równoległej...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kosmolów
- Opublikowano: 2024-09-11
Obsługa kancelarii prawnej Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: Prawo Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie zawodowe.
- Miejsce pracy: małopolskie / Miłkowa
- Opublikowano: 2024-09-11
Przyjmowanie interesantów, rejestrowanie pism, wystawianie druków i zaświadczeń, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie sprawozdań, obsługa korespondencji i urzadzeń biurowych. Staż w Szkole Podstawowej w Miłkowj,...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-09-11
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: prowadzenie sekretariatu, przyjmowanie gości, obsługa strefy konferencyjnej; zarządzanie korespondencją; archiwizacja dokumentacji biurowej; nadzorowanie przepływu...